Цени
Всички цени в страницата са в Български лева за единични продукти БЕЗ включен ДДС. ДДС се начислява при финализиране на поръчката заедно с цената на доставката. Стоките с отметка за наличност поръчани до 16.00ч. се обработват и изпращат с куриер в същия ден, при проблеми с наличност и др., ние ще се свържем с Вас на посочения емайл адрес/телефон. За фирмени клиенти регистрирани по ДДС издаваме данъчни фактури след предоставяне на необходимата информация, а за индивидуални клиенти издаваме само касов бон. За клиенти извън България от Европейския съюз е нужно да се предостави данни за ДДС регистрация, за да се избегне начисляването на ДДС към крайната цена. За поръчка на по-големи количества моля свържете се с нашият отдел продажби.
Доставка
Куриер
За доставка и Ваше удобство използваме услугите на куриерска фирма Рапидо Експрес. Цената на доставката е изчислена спрямо теглото на поръчвания продукт, времето за доставка и дестинацията. За повече информация вижте следните таблици:
Доставка за гр. София | Доставка за 24 часа | Доставка за 48 часа |
---|---|---|
До 1кг | 2,90 лв. | 2,40 лв. |
За всеки допълнителен кг | 0,30 лв. | 0,20 лв. |
Доставка извън гр. София | Доставка за 24 часа | Доставка за 48 часа |
---|---|---|
До 1кг | 3,70 лв. | 3,70 лв. |
За всеки допълнителен кг | 0,40 лв. | 0,40 лв. |
Цената на доставката не е включена в цената на продуктите, а се добавя при финализиране на поръчката. Всички посочени цени са без включени ДДС и 5% такса гориво. На адрес този адрес, може да видите подробна таблица за изчисляване на такса гориво.
Получаване директно (In store pickup)
По ваше желание, може да вземете поръчката си лично от нашия магазин в София, през работно време. При тази опция не се начислява цена за доставка. Ще ви е необходимо копие на фактурата с данни за поръчката. Ние предаваме поръчката според представените от Вас документи и не носим отговорност в случаи на предаването на стоките на неупълномощени и/или недобронамерени лица.
Плащане
Epay.bg
Epay.bg е онлайн начин за плащане, приемащ плащания от карти с логото БОРИКА, както и със почти всики кредитни/дебитни карти, издадени от български и чуждестранни банки. Всички такси са ЗА СМЕТКА НА ТЪРГОВЕЦА (Унител СД)
Плащане по банков път
Може да заплатите поръчката по банков път, използвайки информацията която ние ще Ви предоставим при финализирането на поръчката. Моля приложете номера на поръчката като причина за плащане. Стоката ще бъде изпратена, когато парите са получени на нашата сметка.
Наложен платеж
Продуктите се заплащат при доставянето им на посоченият адрес с наложен платеж. Заплаща се на куриера.
Рекламации и Гаранция
Клиент, поръчал стока през електронния магазин и получил същата с куриер, има право да откаже получаването на поръчката, след като вече тя му е доставена в следните случаи:
- При транспортирането стоката или нейната опаковка са повредени.
- Не е спазен предварително уговорения срок за доставка.
- Доставената стока явно не съответсва на поръчаната от клиента.
- Цената не съответства на първоначално оферираната.
- При условията на чл.69,ал.3 от ЗЗППТ.
Рекламации по гореизброените пунктове се извършват само в момента на доставката.
Ако при получаването на пратката, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано състоянието на пратката и нейната
опаковка. Ние няма да приемем рекламация в случай, че клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера.
След получаване и заплащане на стоката,клиентът може да я рекламира, или да иска връщането й и възстановяване на платената сума в следните случаи и срокове:
- Ако по време на експлоатация прояви дефекти, предвидени като гаранционни.
- В случаите, предвидени в чл.69, ал. 3 от ЗЗППТ.
Рекламации се приемат в срока предвиден в гаранционната карта, придружаваща стоката, или в 7-дневен срок от получаването на стоката при условие, че бъдат посочени писмено основателни причини за това и се подпише декларация, удостоверяваща, че стоката се намира във вида, в който е получена, без да е била ползвана и е с ненарушена оригинална опаковка.
Транспортните разходи при рекламация са за сметка на клиента.
Електронни елементи и резервни части не подлежат на гаранционни претенции.
Гаранция за тях се поема само в случай, че са заложени в апаратура, ремонтирана от сервизни специалисти на фирмата доставчик. Когато доставената стока е с гаранция, предложена от производителя или вносителя й и клиентът е редовно снабден с гаранционна карта, където са посочени адреси и телефони на гаранционните сервизи, той се обръща директно към посочените сервизи или пунктове. Транспортните разходи до сервиза са за сметка на клиента.
С прочитането на тези условия и впоследствие използването на електрония магазин за покупки, вие като клиент безусловно се съгласявате с тях. Ако не сте съгласни, за съжаление няма да е възможно да поръчате от нашия онлайн магазин.
Ако имате въпроси и/или препоръки моля свържете се с нас.